eHerkenning nodig? Pcheck regelt het voor je


Als ondernemer heb je tegenwoordig eHerkenning nodig om verschillende zaken met de overheid te regelen, zoals de Belastingdienst, het UWV of pensioenfondsen. eHerkenning is een veilig gedigitaliseerd communicatiemiddel waarmee je met meer dan 400 overheidsbedrijven contact hebt. eHerkenning is niet gratis en wordt aangeboden door private aanbieders. Ben je van plan eHerkenning aan te schaffen? Neem dan eerst contact met ons op. Via een ketenmachtiging kunnen wij veel zaken voor je uit handen nemen. Ketenmachtiging Pcheck kan via een ketenmachtiging namens jouw bedrijf een online dienst regelen met eHerkenning, zoals het doen van belastingaangifte, het ziekmelden van werknemers in het werkgeversportaal van het UWV of het aan- en afmelden van werknemers bij pensioenfondsen. Pcheck is dan de intermediair en kan vervolgens een machtiging op naam van een of meerdere medewerkers laten registreren. Die medewerker is zo bevoegd om namens het bedrijf via eHerkenning zaken te regelen. Op deze manier hoef je als bedrijf zelf geen eHerkenning aan te vragen. Wel moet je ons toestemming geven voor de ketenmachtiging. Meer informatie? Neem contact met ons op als je van plan bent eHerkenning aan te gaan vragen. Meer informatie over de ketenmachtiging vind je hier.

Rijnstraat 3, 2231 EG, Katwijk